Dinsdag 24-3-2026 2e dag van de bewonersvakantie
24 maart 2026 - Kaatsheuvel, Nederland
Na een rustige nacht waarbij iedereen heerlijk heeft geslapen, begonnen we de dag met een lekker ontbijt en een kopje thee.
Om 9.45 gingen we de bus in op weg naar de klompenmaker in Dussen. Daar kregen we eerst een kop thee/koffie met een heerlijk gebakje. Daarna kregen we een gezellige uitleg over het maken van de klompen met een demonstratie. Natuurlijk moest er daarna weer gegeten worden en stond er een lunch klaar, daar hebben we goed van gegeten.
Ondertussen stonden er klompjes klaar om beschilderd te worden, daar zijn hele mooie creaties uit gekomen. Tevreden stapten we weer in de bus op weg naar ons vakantiehuis.
Natuurlijk moest de innerlijke mens weer gevoed worden, een lekker glas advocaat en een stukje kaas/worst was een heerlijke verwelkoming. En later kregen wij een maaltijd geserveerd, een vis- en vleessalade, ook hier werd weer heerlijk van gegeten.
Nadat we hollandse liedjes hadden gezongen en de afwas klaar was, gingen de 1e vakantiegangers naar bed om te genieten van een heerlijke nachtrust.
